Termeni și Condiții DUBAI PARFUMERIE


1. Identitatea societății vânzătoare


Denumirea societății vânzătoare: DUBAI PARFUMERIE S.R.L.


Cod unic de înregistrare: 43636916


Număr de ordine în Registrul Comerțului: J23/486/28.01.2021


Adresă sediu social: Sat Rosu, Comuna Chiajna, Strada Rezervelor nr. 91, Jud. Ilfov


Adresă poștală: Sat Rosu, Comuna Chiajna, Strada Rezervelor nr. 91, Jud. Ilfov


Magazin online (status comenzi si retururi): 0731 314 431

COMANDA PRIN TELEFON (plasare comenzi telefonic si consiliere alegere produse) si CALL CENTER: 0731 314 431

Program L-S: 11:00 – 19:00


Email: office@nomadparfumerie.ro


RECEPTIE COMPANIE: 0731 314 431


Program L-S: 11:00 – 19:00


Email: office@nomadparfumerie.ro


Adresă poștală pentru retur: Sat Rosu, Comuna Chiajna, Strada Rezervelor nr. 91, Jud. Ilfov


Adresă de poștă electronică: office@nomadparfumerie.ro


2. Domeniul de aplicare


Prezentul act, respectiv Termenii și condițiile comerciale ale DUBAI PARFUMERIE S.R.L. privind vânzarea la distanță și comerțul electronic (denumit în continuare ”Termeni și Condiții Dubai Parfumerie”), reglementează raportul juridic dintre vânzătorul DUBAI PARFUMERIE S.R.L. (denumit în continuare ”Dubai Parfumerie”) și consumatorul, persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, (denumit în continuare ”Clientul” sau ”Consumatorul”) - (DUBAI PARFUMERIE și Clientul sau Consumatorul sunt denumiți în continuare împreună ”Părțile”) având ca obiect vânzarea-cumpărarea Produselor prezentate de către DUBAI PARFUMERIE Clientului pe pagina de internet: www.nomadparfumerie.ro și pe pagina de internet pentru telefon mobil www.nomadparfumerie.ro (denumite în continuare împreună ”Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE”).


Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE sunt aplicabile oricăror comenzi, vânzări și livrări de Produse prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE și vândute de către DUBAI PARFUMERIE Clientului, în versiunea valabilă la data efectuării comenzii. Odată cu efectuarea comenzii/cererii de cumpărare Clientul acceptă necondiționat Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE publicate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE, presupunându-se că acestea au fost luate la cunoștință de către Client înainte de efectuare comenzii pe pagina de internet: www.nomadparfumerie.ro sau telefonic.


DUBAI PARFUMERIE își rezervă dreptul de a modifica unilateral oricând Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE. Acestea pot fi consultate în orice moment, în varianta actuală la www.nomadparfumerie.ro/termeni-si-conditii.


 


3. Încheierea Contractului


Prin efectuarea comenzii, respectiv prin apăsarea/activarea butonului ADAUGĂ ÎN COŞ sau prin solicitare telefonica transmisa de catre Client catre Vanzator parcurgand etapele tehnice necesare, Clientul face o cerere de cumpărare privind Produsele selectate în conformitate cu Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE precum și cu prețurile de vânzare ale Produselor în vigoare la data efectuării comenzii de către Client, cerere/comandă de cumpărare care necesită acceptarea expresă din partea DUBAI PARFUMERIE (denumită în continuare ”cerere/comanda de cumpărare”).


Abia după acceptarea cererii/ comenzii de cumpărare a Clientului de către DUBAI PARFUMERIE rezultă un contract la distanță încheiat între DUBAI PARFUMERIE și Client, care are, în principal, ca obiect, pe de o parte, obligația de vânzare și Livrare, iar pe de altă parte, obligația de preluare și plată a prețului privind Produsele comandate de către Client (denumit în continuare ”Contractul”).


DUBAI PARFUMERIE, după caz, nu este obligată să accepte cererea de cumpărare a Clientului dacă, enumerăm cu titlu exemplificativ și nu limitativ,  lipsește produsul din stoc, datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea este solicitată în afara teritoriului României, DUBAI PARFUMERIE are îndoieli rezonabile cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul revânzării, etc.). Prin transmiterea unei Comenzi electronice sau telefonice pe pagina de internet: www.nomadparfumerie.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.


Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, a confirmarii comenzii. Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (email).


4. Caracteristicile Produselor


DUBAI PARFUMERIE, în calitate de comerciant autorizat, prezintă și comercializează pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE o gamă variată și largă de Produse de parfumerie, îngrijire, machiaj și accesorii (denumite mai sus și în continuare împreună ”Produsele” sau individual ”Produsul”).


Toate produsele prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE sunt comercializate noi și originale, în conformitate cu prevederile legale din România, consumatorilor finali doar cu amânuntul, în cantităţi adecvate pentru uz personal sau scopuri de menaj.


DUBAI PARFUMERIE își rezervă dreptul de a modifica oricând gama de Produse prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE precum și informațiile cu privire la Produse, toate acestea neavând caracter obligatoriu.


Fotografiile cu privire la Produse nu coincid întotdeauna cu imaginea Produselor livrate. În special la înnoirea sortimentului producătorului pot apărea modificări cu privire la aspectul şi dotările cu care vin Produsele. În acest sens nu pot exista pretenţii ale Clientului pentru modificările/completările intervenite precum și în raport cu imaginea Produselor afișate.


Produsele pot fi comandate de către Client pe toată perioada de expunere pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE, dar și în limita stocului disponibil.


Produsul va fi folosit de Client în conformitate cu destinația acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.


Clientul este îndreptățit, în special înainte de efectuarea comenzii, să solicite din partea DUBAI PARFUMERIE informații cu privire la produsele prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE. În acest sens, DUBAI PARFUMERIE pune la dispoziția Clientului personal specializat, care poate fi contactat în spațiile comerciale DUBAI PARFUMERIE din România, dar si la numarul de telefon 0731314431


5. Cererea/Comanda de cumpărare


Comanda – înseamnă Comanda online si/sau Comanda telefonica.


În vederea achiziționării Produselor selectate Clientul completează sau transmite telefonic datele din  formularul privind cererea/comanda de cumpărare pus la dispoziție pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE (denumit în continuare ”Formularul”) cu datele solicitate în Formular (denumite în continuare ”Datele de identificare”).


Clientul se obligă să completeze  sau sa transmita telefonic Datele de identificare cu exactitate, complet și fără erori, verificând corectitudinea acestora înainte de efectuarea cererii/comenzii de cumpărare. Răspunderea DUBAI PARFUMERIE nu poate fi atrasă, în cazul în care Datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de către Client.


Înainte de apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul se obligă să citească Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea căsuței ”Am citit şi sunt de acord cu Termenii și Condițiile Dubai Parfumerie”. Înainte de transmiterea comenzii telefonic clientul se obligă să citească si sa accepte Termenii și Condițiile DUBAI PARFUMERIE, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin transmiterea comenzii telefonice.


5.1 Comanda Telefonica


Independent de plasarea unei comenzi online pe pagina de internet www.nomadparfumerie.ro pentru achizitionarea produselor, cumparatorul are posibilitatea de a plasa comanda telefonic prin apelarea nr. 0731314431, zilnic intre orele 11:00-19:00, de luni pana sambata.


Clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.


Pasi pentru efectuarea unei comenzi telefonice:


Clientul apeleaza serviciul preluare comenzi.


Specialistul DUBAI PARFUMERIE preia comanda clientului prin intermediul telefonului solicitand totodata datele pentru livrare: prenume, nume, adresa de email, telefon, adresa de livrare ( strada, nr.,  bloc, etaj, ap, / nr. casa, cod postal, oras, judet) adresa de facturare ( strada, numar, bloc, etaj, nr. ap, / nr. casa, cod postal, oras, judet).


Specialistul DUBAI PARFUMERIE cere acordul pentru trimiterea de informatii privind campaniile / produsele / serviciile / evenimentele organizate pentru informari viitoare (SMS/E-mail/material tiparit la adresa de resedinta)


Specialistul DUBAI PARFUMERIE plaseaza comanda confirmand cu clientul toate datele mentionate anterior si informeaza clientul ca trebuie  sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.


După efectuarea Comenzii telefonice, Clientul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) cu detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare precum și un număr de identificare a Comenzii telefonice.


Clientul va confirma prin intermediul telefonului sau e-mailului urmatoarele:


Comanda telefonica inregistrata in conformitate cu discutia telefonica


Acordul privind Termenii si conditiile DUBAI PARFUMERIE.


DUBAI PARFUMERIE va procesa Comanda telefonica imediat după confirmarea Clientului.


 


5.2. Comanda electronica pe Pagina de internet www.nomadparfumerie.ro


Prin apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul transmite DUBAI PARFUMERIE cererea/comanda sa de cumpărare privind Produsele selectate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE. Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA, Clientul confirmă că a luat la cunoștință de, respectiv acceptă necondiționat, caracteristicile, prețurile, cantitățile, Condițiile de Livrare ale Produselor selectate, precum și de”Termenii și Condițiile Generale ale Paginii de internet DUBAI PARFUMERIE ”, ”Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal” si „Politica de utilizare cookie-uri”.


DUBAI PARFUMERIE este îndreptățit fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării cererii/comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara teritoriului României, DUBAI PARFUMERIE are îndoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul revânzării, lipsa de stoc etc.)."


DUBAI PARFUMERIE îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărator).


Acceptarea cererii/comenzii de cumpărare a Clientului de către DUBAI PARFUMERIE are loc odată cu transmiterea, respectiv recepționarea prin poștă electronică a unui mesaj de confirmare (denumit în continuare ”Mesajul electronic de confirmare comanda”).


Mesajul electronic de confirmare este transmis de către DUBAI PARFUMERIE în atenția Clientului la adresa de mesagerie electronică menționată de Client în Formular. Răspunderea DUBAI PARFUMERIE nu va putea fi atrasă în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în Formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client. Mesajul electronic de confirmare conține informațiile completate în Formular și selectate de către Client, în special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare ale Clientului.


Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare. În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita DUBAI PARFUMERIE corectarea acestora în termen de 2 (două) zile lucrătoare de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta DUBAI PARFUMERIE prin E-Mail la adresa office@nomadparfumerie.ro. DUBAI PARFUMERIE nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.


DUBAI PARFUMERIE își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare. Astfel, DUBAI PARFUMERIE este îndreptățit să nu presteze vreo obligație contractuală cu privire la cererea/comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă etc.).


6. Prețul și Plata Prețului


Orice ofertă/comandă de cumpărare privind Produsele prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE, urmată de un Mesaj electronic de confirmare, implică o obligație de plată a unei sume de bani reprezentând valoarea de vânzare a Produsului/Produselor selectate (denumit în continuare ”Prețul” și/sau ”Prețurile”) din partea Clientului în favoarea DUBAI PARFUMERIE.


Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZARE COMANDĂ și recepționarea Mesajului electronic de confirmare Clientul se obligă să plătească către DUBAI PARFUMERIE Prețul Produsului sau Produselor selectate.


DUBAI PARFUMERIE își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese Prețurile Produselor prezentate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE. DUBAI PARFUMERIE este îndreptățita, înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă Prețuri noi, să corecteze/rectifice Prețurile, să ofere ori să anuleze Prețuri reduse, fără a informa în prealabil Clientul.


Prețurile sunt menționate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate in LEI (RON - unitatea monetară a României). Prețurile Produselor includ Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) valabilă la data acceptării cererii/comenzii de cumpărare.


Clientul poate opta pentru una din modalităţile de plata de mai jos:


    1. Ramburs – Clientul efectuează plata Prețului  in momentul livrării/recepționării Produsului către Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs Prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului.


    2.


2. Plata online prin platforma securizata NETOPIA PAYMENTS – Clientul efectuează plata Prețului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind Produsele selectate pe Pagina de internet DUBAI PARFUMERIE. În cazul plății prin Card bancar Prețul este scadent la data recepționării de către Client a Mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card.


Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, nomadparfumerie.ro foloseste platforma NETOPIA PAYMENTS.


Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati  NETOPIA PAYMENTS.


Datele obligatorii sunt. Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.


3. Plata prin ordin de plata -  Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de DUBAI PARFUMERIE Parfumerie SRL pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda.  Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document.


În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.


Plata trebuie efectuată în maximum 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată.


Cu privire la Prețul și Modalitatea de plată a Prețului Produselor Clientul va putea contacta DUBAI PARFUMERIE prin e-mail la adresa office@nomadparfumerie.ro.


7. Livrarea, Modalitatea de livrare si Taxa de livrare


DUBAI PARFUMERIE livrează Produsele exclusiv pe teritoriul României.


Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare ”Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formularul de înregistrare.


Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea Curierului sunt menționate în Mesajul electronic de confirmare.


Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.


La data livrării/recepționării Produsului Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.


Clientul se obligă să achite suplimentar costul livrării Produsului, respectiv suma de 15 (cincisprezece) Lei în cazul comenzilor de până la 270 (doua sute sapte zeci) Lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 270 (doua sute sapte zeci) Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.


8. Termen de livrare


DUBAI PARFUMERIE, prin Curier, va  livra Produsul către Client într-un termen de 2-5 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri între orele 9:00 – 17:00, exceptând zilele de sărbătoare legală.


Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de DUBAI PARFUMERIE, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 15 zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).


9. Transferarea riscului


Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau o persoană terţă desemnată de acesta, alta decât Curierul, intră în posesia fizică a Produselor.


Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului în momentul livrării Produselor către Curier, dacă Curierul a fost însărcinat de către Client să transporte Produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către DUBAI PARFUMERIE, fără a aduce atingere drepturilor Clientului faţă de transportator.


10. Soluționarea reclamațiilor


Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul si/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de postă electronică office@nomadparfumerie.ro .


Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


 


11. Dreptul de retragere/ retur


11.1 Dispoziții generale


Dreptul de retragere al Clientului este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG 34/2014”).


În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014.


11.2 Termenul de retragere / retur -


Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau:


i)              începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;


ii)             începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.


11.3 Exercitarea dreptului de retragere / retur


În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Art. Termenul de retragere de mai sus), va informa DUBAI PARFUMERIE cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul poștei electronice la office@nomadparfumerie.ro .


sau la adresa poştală: Strada Rezervelor. Nr. 91, Bl. 1, Sc. 1, Sp. Com. 5, Com. Chiajna, Jud Ilffov.


Conform legii, este nevoie de o declarație clară a retragerii sale din contractul de achiziţie în cauză.


DUBAI PARFUMERIE va confirma Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.


Dreptul de retragere este valabil exercitat, dacă comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către Client în atenția DUBAI PARFUMERIE înaintea expirării perioadei respective (vezi Art. 11.2 Termenul de retragere de mai sus).


11.4 Obligațiile DUBAI PARFUMERIE în cazul retragerii/returului


DUBAI PARFUMERIE va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării produsului / produselor catre Client, nu mai târziu de 14 zile de la data la care DUBAI PARFUMERIE a intrat in posesia fizică a tuturor Produselor returnate de Client.


Clientul își dă acordul ca DUBAI PARFUMERIE să ramburseze sumele în contul sau bancar, care va fi menționat de către Client în declarația/formularul de retragere. Rambursarea sumelor plătite de Client către DUBAI PARFUMERIE nu se poate face in numerar.


11.5 Obligațiile Clientului în cazul retragerii/returului


În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze Produsele unei persoane autorizate de DUBAI PARFUMERIE, să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat DUBAI PARFUMERIE decizia sa de retragere din Contract (vezi Art. 1.3 Exercitarea dreptului de retragere de mai sus).


Clientul suportă cheltuielile de returnare a Produselor, respectiv costurile directe legate de returnarea Produselor. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferita de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.


Având în vedere natura Produselor comercializate de DUBAI PARFUMERIE, Clientul se obligă să returneze Produsele către DUBAI PARFUMERIE într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original intact, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou.


Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, promoțiile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.


Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Clientul va returna Produsul către DUBAI PARFUMERIE doar la adresa: Str. Rezervelor, Nr. 91, Bl. 1, Sc. 1, Sp.Com. 5, Com. Chiajna, Jud. Ilfov, ROMANIA.


DUBAI PARFUMERIE nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus şi în formularul de retur.


11.6 Exceptări de la dreptul de retragere/returului


Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă următoarele:


a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către DUBAI PARFUMERIE;


b) contracte având ca obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;


c) contracte având ca obiect furnizarea de Produse sigilate care au fost desigilate de Client;


d) contracte având ca obiect furnizarea de Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;


12. Diverse


12.1 Garanția legală


În conformitate cu dispozițiile Legii Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, DUBAI PARFUMERIE este răspunzător faţă de Client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate Produsele. În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita DUBAI PARFUMERIE în înlocuirea Produsului fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Clientul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Client.


Cu privire la exercitarea dreptului la garanție Clientul va contacta DUBAI PARFUMERIE la adresa de postă electronică. Contactați-ne prin email  sau la adresa poștală: Str. Rezervelor, Nr. 91, Bl. 1, Sc. 1, Sp.Com. 5, Com. Chiajna, Jud. Ilfov, ROMANIA.


12.2 Erori


Informaţiile despre Produsele şi serviciile prezentate în Pagina de Internet DUBAI PARFUMERIE sunt sub rezerva greşelilor de tipar. Preţurile, informațiile despre Produse precum şi imaginile pot să conţină erori sau neconcordanțe.


12.3 Litigii


Eventuale litigii dintre Client și DUBAI PARFUMERIE vor fi soluționate în prealabil pe cale amiabilă. Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă între Părți, litigiul va fi soluționat de Instanța competentă.


În conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor (denumită în continuare ”SAL”) dintre consumatori şi comercianţi, Clientul poate prezenta voluntar reclamaţiile împotriva DUBAI PARFUMERIE entităţilor care aplică proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor într-un mod independent, imparţial, transparent, eficace, rapid şi echitabil, în scopul asigurării unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi a bunei funcţionări a pieţei (denumită în continuare ”OG38/2015”). OG38/2015 se aplică procedurilor de soluţionare extrajudiciară a litigiilor naţionale şi transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări de servicii încheiate între un comerciant care desfăşoară activităţi în România şi un consumator rezident în Uniunea Europeană prin intervenţia unei entităţi de soluţionare alternativă a litigiilor, care propune sau impune o soluţie şi care acţionează în România. În cazul în care un litigiu între Client şi DUBAI PARFUMERIE nu a putut fi soluţionat în urma unei reclamaţii prezentate direct de Client către DUBAI PARFUMERIE, DUBAI PARFUMERIE informează Clientul despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL și platformei SOL (platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, denumită în continuare platforma SOL - instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune). Pentru a se adresa entităţii SAL și platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.


12.4 Autorități competente


Clientul poate sesiza Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor sau Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii în legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014.


12.5 Prelucrarea datelor cu caracter personal


Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit în continuare” Regulamentul”).


DUBAI PARFUMERIE, precum și persoana împuternicită au obligația de a administra in condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale colectate de la Client.


Scopul colectării și prelucrării datelor este:activități comerciale, activități de statistică și cercetare de piață, informarea clienților/utilizatorilor privind situația contului lor de pe nomadparfumerie.ro, informarea clienților/utilizatorilor privind activităţi de marketing, de publicitate,


Datele colectate sunt utilizate și prelucrate de către DUBAI PARFUMERIE, direct sau prin persoanele împuternicite de către DUBAI PARFUMERIE.


Datele cu caracter personal introduse de către Client în Formular sunt necesare în vederea încheierii Contractului dintre DUBAI PARFUMERIE și Client. Contractul nu se va considera încheiat, dacă Clientul refuză introducerea datelor cu caracter personal în Formular. Astfel, DUBAI PARFUMERIE nu va fi obligată să livreze Produsul.


În conformitate cu dispozițiile Regulamentului  Clientul beneficiază de următoarele drepturi:


- dreptul de informare; operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective: identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia; scopul în care se face prelucrarea datelor; informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate.


- dreptul de acces la date: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.


- dreptul de intervenţie asupra datelor; respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi; notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate mai sus.


- dreptul de opoziţie (respectiv persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.


- dreptul de a se adresa justiţiei; respectiv dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încălcate.


- dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal către un alt operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu condiția ca prelucrarea să se bazeze pe consimțământul dumnevoastră sau să fie necesară pentru executarea unui contract. Mai degrabă decât să primiţi un exemplar cu datele dumnevoastră cu caracter personal, puteţi solicita să vă transferăm datele direct către alt operator, specificat de dumnevoastră.


- dreptul la ștergere: puteți obține de la noi ștergerea datelor cu caracter personal, în cazul în care:


datele dvs personale nu ne mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate în alt mod;


aveți dreptul de a vă opune prelucrării ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) și să vă executaţi acest drept de obiecţie la prelucrare;


datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal; în vederea îndeplinirii unei obligații legale care necesită prelucrarea de către noi; în special pentru cerințele legale de păstrare a datelor;


pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept.


Este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal catre  parteneri DUBAI PARFUMERIE in scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate


Cu privire la exercitarea drepturilor privind protecția datelor cu caracter personal Clientul va contacta DUBAI PARFUMERIE la adresa de postă electronică office@nomadparfumerie.ro  sau sau la adresa poșta Str. Rezervelor, Nr. 91, Bl. 1, Sc. 1, Sp.Com. 5, Com. Chiajna, Jud. Ilfov, ROMANIA.


12.6 Cantități maxime disponibile spre comercializare


Suma produselor cumparate nu va putea depasi 8.000 (optmii) lei cumulate;


Numarul produselor cumparate de acelasi fel nu va putea depasi 20 (doua zeci) produse identice (acelasi cod EAN/de bare).


Vizitarea, dar si achizitionarea produselor care se afla pe acest website (nomadparfumerie.ro) implica acceptarea Termenilor si Conditiilor.


Se recomanda citirea cu atentie a acestora.


Website-ul www.nomadparfumerie.ro este operat de catre S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. cu sediul social in Sat Rosu, Comuna Chiajna, Strada Rezervelor nr. 91, Jud. Ilfov inmatriculata in Registrul comertului sub nr. J23/486/28.01.2021 avand ca si cod unic de inregistrare: 43636916, denumita in cele din urma Societate.


S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. functioneaza conform prevederilor legislatiei Romaniei care sunt in vigoare. Ne asumam dreptul de a face diferite modificari ale acestor prevederi, daca este cazul, fara o alta notificare in prealabil.


Continutul site-ului nomadparfumerie.ro – imagini, fotografii, texte, logo-uri, elemente de grafica web, diverse scripturi si alte date- este proprietatea S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. si a furnizorilor sai si este protejat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea de catre orice persoana fizica sau juridica – fara acordul societatii  S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. a oricaror elemente enumerate se va pedepsi conform legilor in vigoare. In cazul in care se vor face schimbari asupra regulilor de confidentialitate, acestea vor fi prezente in aceasta sectiune.


Fotografiile prezente pe website-ul nomadparfumerie.ro au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.


Factura pentru produsele comandate va fi trimisă în format electronic pe email sau tiparit odată cu primirea coletului.


Plasarea unei comenzi/abonarea la newsletter-ul nostru reprezintă acordul dvs. referitor la politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal. Plasarea unei comenzi online reprezintă consimțământul dvs. de a reține unele date personale necesare procesării și livrării produselor comandate: nume, prenume, adresă e-mail, număr de telefon, adresă. Prin plasarea unei comenzi vă dați în același timp acordul ca date referitoare la cardul sau contul dvs. bancar să fie împărtășite cu partenerii noștrii de plăți.


Prin inregistrarea ca utilizator al nomadparfumerie.ro vi se vor solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de e-mail, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al serviciului nomadparfumerie.ro. Datele personale furnizate catre  S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. prin intermediul website-ului nomadparfumerie.ro pentru efectuarea comenzilor vor fi folosite doar in scopul in care au fost cerute. Aceste informatii nu vor fi transmise altei personae fizice, juridice sau altei institutii decat in cazul in care sunt cerute justificat de catre autoritatile care au acest drept – de a verifica tranzactiile  comerciale, sau in cazul in care se abuzeaza in orice fel de societatea noastra.


S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date care contin informatii despre datele personale.



Politica de confidențialitate:


Notificare de prelucrare a datelor cu caracter personal


1. Cine suntem?


S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. este o companie înregistrată in Romania având ca obiectiv comerțul cu amănuntul a produselor cosmetice și de parfumerie.


2. Date personale pe care le prelucrăm:


S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. este un operator de date cu caracter personal. Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.:


• Nume și prenume


• E-mail


• Număr de telefon


• Adresă de facturare


• Adresă de livrare


• Informații cont Facebook


• Comportament online


• Număr de comandă


• Număr de factură


• Cod produse


• Denumire produse


• Cantitate


• Nume prenume titular cont IBAN


• Cont IBAN


• Banca


3. De ce avem nevoie de ele?


Avem nevoie de datele dvs personale pentru a vă oferi următoarele servicii:


În temeiul îndeplinirii clauzelor din Termeni & Condiții, gestiunea contului de client DUBAI PARFUMERIE:


• Nume și prenume – pentru a vă putea contacta


• E-mail – pentru a vă putea trimite informații despre comenzi


• Număr de telefon – pentru a vă putea trimite SMS când pleacă o comandă


• Adresa de facturare și adresa de livrare – pentru a vă putea emite facturile și pentru a vă putea livra comenzile


• Informații cont Facebook – dacă doriți să vă creați contul DUBAI PARFUMERIE folosind informațiile din contul dvs Facebook


• Număr de comandă – pentru a putea identifica comanda dvs


• Număr de factură – generat automat de către sistem


• Cod produse – codul produselor aflate pe factură


• Denumire produse – denumirea produselor aflate pe factură


În interesul nostru legitim de a vă putea oferi online serviciul de retur și conform legii avem nevoie să vă prelucrăm următoarele date cu caracter personal


• Nume și prenume – pentru a vă putea contacta


• Număr de comandă – pentru a putea identifica comanda dvs


• Număr de factură – pentru a putea identifica comanda dvs


• E-mail – pentru a vă putea trimite informații despre retur


• Număr de telefon – pentru a vă putea contacta dacă sunt probleme de lămurit referitoare la retur


• Adresa din documentul de identitate – obligatorie pentru livrarea banilor la retur


• Cod produse – codul produselor pentru retur


• Denumirea produselor – denumirea produselor pentru retur


• Cantitatea produselor – cantitatea produselor pentru retur


• Motivul returului – opțional, pentru a înțelege mai bine cauza returului


• Nume prenume titular cont IBAN – necesar pentru a efectua plata


• Cont IBAN – necesar pentru a efectua plata


• Banca - necesar pentru a efectua plata


În interesul nostru legitim de a vă oferi asistență personalizată dorim să prelucrăm următoarele date cu caracter personal pentru a vă putea oferi serviciul de chat.


• Adresa IP – avem nevoie de această informație pentru a vă putea identifica drept utilizator unic.


• Istoria navigării pe site-ul nomadparfumerie.ro – avem nevoie de această informație pentru a ști ce pagini ați parcurs deja până în momentul în care solicitați asistență.


• Referral-ul (adresa web de unde ați intrat pe paginile nomadparfumerie.ro) – avem nevoie de această informație pentru a ști dacă ați intrat pe site-ul web din vreun banner al vreunei campanii, știind astfel să vă oferim asistență personalizată.


Cu consimțământul dumneavoastră, am dori să prelucrăm și următoarele date cu caracter personal pentru a vă trimite newsletter-ul nostru.


• Nume și prenume – avem nevoie de aceste informații pentru a vă comunica într-un mod mai personal.


• E-mail – avem nevoie de aceste informații pentru a putea trimite newsletter-ul.


Comportament online


• Istoria navigării – partajăm aceste informații cu partenerii noștri pentru a vă putea livra reclame personalizate. Mai multe informații regăsiți în pagina noastră de cookie-uri.


4. Ce facem cu ele?


Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în cadrul companiei S.C. DUBAI PARFUMERIE S.R.L. situată în România.


5. Cât timp păstrăm datele cu caracter personal?


Pentru cont vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal doar pe durata de viață a contului până când veți decide să îl închideți. Datele din facturi și comenzi vor fi păstrate zece ani conform codului fiscal în vigoare.


Pentru newsletter vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal doar pe durata de viață a newsletter-ului sau până când ne veți notifica că nu mai doriți să primiți newsletter-ul. După această perioadă, datele dumneavoastră personale vor fi distruse ireversibil.


Pentru istoria navigării datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate doar pe durata de viață a cookie-ului.


6. Care sunt drepturile dvs?


Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor . Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactați la  office@nomadparfumerie.ro


Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail office@nomadparfumerie.ro. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a soluționa problema ridicată.


De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la www.dataprotection.ro și puteți depune o plângere la ei.